Dreptul


Ciudat cuvant, acest dreptul. Sa-l folosim nitel in modul folosit de politicieni:

-„Am dreptul de a spune..” zice un politician .. mda…si de a dormi la fel. La locul de munca..

– „Dreptul la proprietate este inalienabil” Serios? ia da statul in judecata..

– „este dreptul meu” evident dragule, doar al tau ca restul nu au

– „drepturile populatiei” care bre ca m-ai bagat in ceata? Eu am dreptul sa mor la spital ca nu au medicamente/sange/medici/anestezist/locuri, am dreptul sa platesc la drumuri pana iti faci tu si nepotii tai vila, am dreptul sa fiu umil in fata imbecilului de functionar public scolit de „facultati de elita” si mai am dreptul sa mor. Dupa ce imi achit toate taxele si impozitele, eventual si in avans..

Categorii:politichia
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

