Prima pagină > de prin net adunate > Viitorul Romaniei.. WTF

Viitorul Romaniei.. WTF


– „Vreau sa aflu parerile voastre ajutati’mahappy eu am 16 ani prietenul meu putin mai mare ca mine cu 10 anihappyil iubesc enorm suntem impreuna de 2 anilove struck Vreau sa il prezint alo’r meibig grin.Dar asa cum v’am spus si ieri ca tata e mai rece ca fire imi e frica ca nu va accepta si ca nu ma va lasa sa stau cu el niciodatasad.Daca el nu va fi de acord prietenul meu ma va lasa?Voi daca ati fi parintii ce ati face?ati fi de acord cu relatia?Vreau pareri?happy
 
 
-” Buna.Nui nimic daca am avut relatzii sexuale la 15 ani?Dar cind treci in clasa 9 esti impusa sa treci ginicologu”
 
-„Daca te culci cu 2-3 baietzi din dragoste esti curva?Am invedere daca sau intilnit mult timp au facut asta s-au despartzit si mai apoi s-a indragostit de altul si iar a facut sex…”

 

Deci…eu cu prietena mea Ioana stam mai mult afara stam cam pana la 11…totusi e vara…Asa si stam cu baieti de varsta noastra…noi avem 13 ani ei au 12,13 ,14…dar nu mai mult sau mai putin…totzi zic ca eu sunt o C***A iar prietena mea e un „inger”… Nu stiu ce sa fac pentru. o luna nu am mai ascultat vocile rele din jur dar acum mau calcat prea tare pe picior si chiar am simtit si cand simt imi prierd cumpatul…Ce sa fac azi m-am certat cu Ioana din aceasta cauza…Ce sa fac?

sursa: aici

Ce mai poti sa zici dupa ce citesti asa ceva? Acestia sunt adolescentii care ne vor plati noua pensia? Incep sa ma tem daca astfel de „educati” vor fi in curand in campul muncii

 

 

 

  1. 08/07/2011 la 00:08

    Nu mai apucam pensie !

  2. vladys
    11/07/2011 la 20:21

    Oare cum va citi un farmacist o reteta scrisa astfel de o viitoare doamna doctor?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

