Prima pagină > de prin net adunate > Beleaua zilei 1.0.0

Beleaua zilei 1.0.0


Asa, poza-i veche, prostu-i (aka io) nou.

Da ce sa fac, acum am vazut-o si eu si nu m-am rabdat sa nu o pun sa o vedeti si voi. Fake ca buna ziua, dar merita zambetul..

I am sssailing, I am sssshiiiiit.

Categorii:de prin net adunate Etichete:, ,
  1. 09/08/2011 la 23:17

    Ce submarin e asta si ce a patit ?

  2. ccc
    23/02/2012 la 14:03

    85% cred ca este nuclear si tot 85% cred ca este rusesc, de ce,,, sunt sanse mai mari sa vezi un ozn in plina zi decat o situatie de genu, sigur comandantul sau amiral ce o fi avea cheia de la camera cu provizii de vodca,,, cred 100%,,,

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

