Prima pagină > de prin net adunate > Duios camioanele rusesti treceau..

Duios camioanele rusesti treceau..


Rusia. Cand auzi numele te gandesti instinctiv la:  comunism, vodca, ak47, Siberia, crivat si noroi. Mult noroi, cat sa opreasca armatele prusaca, franceza, germana si romana la un loc.  Apoi te mai gandesti la femei frumoase, la Gagarin, la camioanele si masinile robuste facute sa mearga ..si sa mearga..si sa mearga.

Cam asa arata ..soferii rusi cu treaba. Barbati adevarati !

  1. 05/01/2012 la 08:58

    Nu stiu de ce mie mi se pare ca in Rusia nu prea ar face fata camioanele americane !
    Si eu m-am uitat pe youtube la niste imagini incredibile cu camioanele rusesti cum trec prin niste noroaie care par de netrecut .

  2. 05/01/2012 la 11:21

    ha ha , americanii au autostrazi si drumuri bune. rusii au in unele zone doar directii de mers 🙂

    • 05/01/2012 la 11:49

      Eu cand am vazut prima data materiale video cu autostrada Lena am crezut ca sunt puse la misto, dar se pare ca autostrada aia chiar e considerata autostrada .
      Multe din drumurile din Rusia, in principal din Siberia nu se incadreaza nici macar la categoria directie de mers .

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

