Prima pagină > de prin net adunate > Care sunt rezultatele spalarii pe creier la moldoveni

Care sunt rezultatele spalarii pe creier la moldoveni


„Eu sunt din Basarabia, mama romanca tata rus, stiu romanestie dar nu as dori niciodata sa vad tara mia la voi. Rusia e de departe cia mai tare tara din lume. Cand ati avut voi in Romania politicieni, oameni de cultura, stiintificieni ca rusii? Toata viata ati luptat sa furati teritorii de la altii. Toti mi-au povestit aici cum ati furat de la bulgari Cadrilaterul, Bucovina ati luat de la Ucrainieni iar Basarabia a fost smulsa din trupul Rusiei in 1918. Voi ati profitat ca la rusi era revolutia bolsevica. Ati profitat ca ungurii erau slabi si mai prosti ca voi si ati furat si de la ei. Sa tineti minte pentru totdeauna: Basarabia ramane pamant rusesc iar Bucovina pamant ucrainian. Nu ati locuit pe aceste meleaguri, ati venit tarziu in sec 13-14 pastorind oile pe cand slavii erau aici din sec VI. Nu aveti nici o biserica sau pestera semnata de voi inainte de Basarab 1 sau Dragos in Moldova. Unde ati fost atatea secole? In munti? Sa spuneti asta nemtilor, ungurilor, francezilor, dar nu rusilor ca noi nu va credem. Eu am in sange ceva romanesc, dar nu as vrea sa am. Ma simt mai mult rus, si sunt mandru de asta. Romania exista pentru ca romanii au furat de cand exista si asta fac si acum. In sec 19 si 20 furau de la vecini, acum fura la ei acasa. Sa nu visati la Basarabia, e a noastra a basarabienilor, nu a tradatorilor. Noi vrem sa fim independenti sau cu Rusia, nicidecum cu Romania. Sa furati la voi acasa nu vrem hotie si pe aiciea.Incercati sa treceti Prutul, sa va vedem cand nu va ajuta Hitler cum o sa luptati vitejilor. Erati totdeauna pechineji, luptand alaturi de cainii mari, asa ati capatat independenta in 1878 luptand alaturi de rusi impotriva turcilor, si in 1918 ati avut noroc ca la rusi erau reorganizari cu revolutia si prin pacea Brest Litovsk rusii ies din razboi. In al doilea razboi mondial rusii v-au aratat cine e seful. Daca mai vreti gaz ciocu mic, altfel va inchidem robinietele. Visati frumos, dar cu asta ramaneti, iar Bucovina ramanie la Ucraina!!!!”

 

luat din comentarii la un articol pe Hotnews

  1. 02/07/2011 la 18:09

    individul poate fi foarte bine un „agent” cum sunt multi al caror scop este acela de a schimba perceptia lumii despre anumite lucruri.probabil aceiasi baieti care injura militarii romani care mor in afganistan(pe principiul ca sunt mercenari) sau aceeasi care se dau banateni , ardeleni si vor independenta.sunt sigur ca exista oameni platiti ca sa faca asta, evident si niste naivi care sa-i creada pe cei de mai sus si sa le preia ideile.prin urmare este irelevant ce scrie ala. basarabenii pe care ii cunosc eu sunt de alta parere.evident ca eu cunosc basarabeni veniti in romania la studii.termenul „porci” e foarte folosit de ei cand vorbesc de rusi.ce e in basarabia, in realitate , habar n-am.tind sa cred ca nu toti gandesc la fel ca asta de zici ca ar fi spalat pe creier. de pe la razboiul din transnistria incoace cred ca au aparut niste generatii nespalate pe creier.parerea mea e ca, fara o interventie a rusiei(ma refer la ocupatia basarabiei) , in mod natural , populatia de acolo se va apropia de romania. avantajul internetului e ca iti ofera informatii altfel decat cele oficiale. asa lumea afla de deportari , asa lumea vede cum au fost primiti militarii romani in 1941 cand au eliberat basarabia … ca niste adevarati eliberatori. din punct de vedere biologic procentul de rusi din moldova e in scadere , de 20 de ani incoace. asa e natia lo(si in rusia se preconizeaza a fi o problema grava nu scaderea populatiei , mai accentuata decat in romania, de exemplu)r , iar cel al romanilor in crestere(sunt voci care spun ca procentul copiilor „moldoveni”+romani din basrabaia a a juns pe la 80 %),dat fiind faptul ca sunt aceeiasi cu moldovenii din romania devine plauzibil (si in romania in moldova gasim cele mai multe nasteri/mia de loc.).

  2. geomarz
    03/07/2011 la 19:31

    Din experienta mea, opinia dincolo de Prut nu este favorabila romanilor care sint considerati „tigani” si hoti. Imi pare rau. Realitatea este foarte posibil sa fie cea descrisa de textul de mai sus.

    • 05/07/2011 la 21:10

      Rusii dupa ce au reocupat Basarabia in ’44 primul lucru au scapat de tot ce inseamna om cu carte sau cu uncuvant de spus in comunitate. Trebuia demolat romanismul, stearsa rusine de a fi invinsi de „oameni inferiori”. Si cand te gandesti ca „rumunii spurcati” se apropiau la un moment de Groznai de i-a fugarit Stalin pe localnici in Siberia…
      Trebuie insa sa recunosc ca dupa toate cele intamplate trebuie sa fim recunoscatori ca s-a pastrat romanitatea inca vie. Poporul roman impartit a indurat ca atatea secole si a reusit sa duca mai departe traditile si mai ales graiul nostru. Orice flux are si reflux, astea sunt legile naturii, pana la urma tot vom ajunge impreuna.
      Eu am un vecin moldovean, a stat la mine in casa, am mancat cu el la masa si pot sa zic ca om mai harnic si mai simtit eu nu am vazut. Daca am fi toti la fel Romania ar sari o suta de ani in dezvoltare

  3. Andrei Gheorghe
    05/07/2011 la 21:23

    Nu stiu daca scrie din convingere sau pentru castig dar pot sa spun un lucru cert despre nenea asta: in mod sigur are cetatenie romana sau actele depuse pentru a o obtine.

  4. C.I.
    13/02/2012 la 11:40

    Nu știu de ce va mirații . Fiecare are dreptul sa spună ce gândește, chiar dacă nu îmi place. In 30-44 noi am fost de vina ca în loc sa fim mai buni am lăsat camarila și toții escrocii sa ne fure. (asa cum lăsam ciuma portocalie acum.) Iar soldatul sa dus în zdremte și flămând de la care sau așteptat minuni. Iar acum vrem ca cei care ne-au ocupat sa fie corecți ?

  5. igor
    29/07/2012 la 04:23

    PROPAGANDA… deu sunt din basarabia shi avem multi care gandesc asha peaici..nishte mancurti ,neghiobi,oameni care nu au cum sashi dezvolte o opinie propie,,din aceasta cauza raman prostiti de FRATII RUSI,, carora le e frika de Romani,..
    am luti prieteni ce nu sunt de nationalitate romana ( sau declarativ moldoveni ) ..rusi ucraineni, bulgari , gagauzi – decitoti iei au o frica si o antipatie fata de roamnia de romani,,de ce credeti a un ministru de invatamant care are curajul in moldova sa lupte pt mentinerea in shcoli a istoriei romanie,, shi nu a permite a fi inlokuita a ceasta istori sau nici amcar schimbata denumire,, dece a cest ministru ete demis,, ??
    e greu sa traesti intro tara de unde dushmanii inka nu au plecat,,
    dar shi mai greu sa sa ma gandesc ca Romania nu are in constituie prevazut faptul ca basarabia apartine de drept romaniei ,, cu tot cu transnistria,,
    de transnistria nici nu vreu sa vb,, ma cuprinde o ura pe care cu greu o stapinesc,,
    romania nu uita ……………………

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu